Cele mai bune diete în 2021

Menu dieta keto vegetariana. One moment, please

menu dieta keto vegetariana trebuie să piardă în greutate deprimat

Ambele diete au devenit cunoscute în ultimii ani. Dar care este diferența între dietele low-card și dieta Ketogenică? Care dintre ele te va ajuta cel mai bine în lupta ta cu kilogramele în plus? Atât dieta Keto, cât și cele low-card presupun un aport ridicat de grăsimi și redus de carbohidrați, dar ele au reguli diferite atunci când vorbim despre lucruri care le fac eficiente.

Pentru a îndepărta misterul și miturile din jurul acestor diete, am decis să aprofundăm puțin știința din spatele lor, precum și să indentificăm beneficiile și potențialele riscuri ale acestora.

menu dieta keto vegetariana cafeaua neagră face ca u să piardă în greutate

Ce este dieta Keto? Dieta Ketogenica Keto reprezintă o abordare nutrițională care presupune un aport ridicat de grăsimi, moderat de proteine și foarte scăzut de grăsimi. Dieta Keto obligă organismul să intre într-o stare numită ketoză, deci să producă cetone, care devin combustibil atunci când depozitele de glucoză sunt foarte scăzute.

De exemplu, acizii grasi omega-3 si omega-6 au o influenta puternica asupra starii de spirit si a comportamentului. Deficientele pot duce la stari negative de spirit, degenerand chiar in depresie. O dieta saraca in grasimi si sportul practicat regulat vor preveni problemele circulatorii ale nativelor.

Cetonele apar prin arderea țesutului adipos și prin intermediul unui proces de conversie care are loc în ficat devin corpi cetonici. Ultimul termen, carbohidrați neți, se referă numărul obținut atunci când se scad fibrele din totalul carbohidraților ingerați. Deci, cum ar arăta dieta Keto în viata reala? Dacă cineva ar trebui să mănânce 2. Dar de ce ne interesează cetonele și cum ne ajută? E simplu!

29 Cele Mai Bune Retete Keto Pentru Cina

Acestea acționează ca un sistem de back-up al organismului atunci când el nu primește alimente cu o valoare energetică înaltă, cum sunt carbohidrații. Combustibilul preferat al creierului și al sistemului nervos este glucoza, care se găsește în cantităti destul de mari în corp în mod normal.

În cazul dietei Menu dieta keto vegetariana, aportul atât de redus de carbohidrați duce la golirea rezervelor de glucoză ale corpului. Acest lucru obligă organismul că înceapă să folosească grăsimile ca primă sursă de energie. Grăsimile nu trec, însă, de bariera creierului, ceea ce ar menu dieta keto vegetariana că fără ajutorul cetonelor întregul sistem s-ar opri. Cetonele, însă, sunt capabile să ajungă la creier și să ii furnizeze combustibilul de care are nevoie pentru a funcționa.

Ce este o dietă Low-Carb? Aici vine partea unde lucrurile devin puțin confuze. Spre deosebire de dieta Keto, dietele low-carb nu au o definiție clară și un raport la fel de clar al împărțirii macronutrienților. Consensul spune că o dietă low-carb presupune un aport ridicat de proteine — între 1.

Acest aport de carbohidrați va fi însă mai mare decât cel despre care vorbim în cazul dietei Keto. Acest lucru poate însemna ca aportul de carbohidrați în cazul unei astfel de diete ar putea varia între 50 și grame pe zi, în funcție de individ, de caracteristicile și de greutatea acestuia.

De exemplu, pentru menu dieta keto vegetariana femeie de 50 de kilograme, un aport de grame de carbohidrați pe zi ar însemna un aport moderat, poate chiar ridicat. Pe de altă parte, dacă luăm aceeași valoare, grame carbohidrați, și ne referim la un bărbat de de kilograme, atunci acest aport devine unul redus.

10 Retete low carb delicioase si satioase

Dietele low-carb folosesc de asemenea grăsimile pe post de combustibil, însă nu în mod exclusiv. Ele apelează într-o anumită măsură și la proteine și carbohidrați.

MENÚ SEMANAL VEGANO - Recetas de comidas y cenas para dieta vegana

O dietă low-carb se crede că ajută la gestionarea senzației de foame, că ține nivelul de insulină scăzut și că împiedică depozitarea carbohidraților — ceea ce ar putea rezulta în pierderea în greutate.

Ce se întâmplă de fapt este că având mai puține variante în dietă prin excluderea în mare măsură a unui macronutrient, poate fi menu dieta keto vegetariana ușor să păstrăm un deficit caloric. Pentru că, în cele din urmă, deficitul caloric este cel care este responsabil de pierderea în greutate și nu managerierea și depozitarea carbohidraților.

Politica de confidențialitate Utilizăm tehnologia cookie pe acest site, ceea ce ne permite să ușurăm experiența dvs. De asemenea, folosim Google Analytics pentru a analiza informațiile colectate de la vizitatorii site-ului.

Dieta Keto vs. Prea multă proteină poate ruina o dietă Keto și, pentru că aportul de carbohidrați este foarte scăzut, nu există flexibilitate. O persoană care se angajează într-o astfel de dietă ar putea avea nevoie de teste ale nivelurilor cetonelor pentru a observa dacă se află în stare de ketoză sau nu. Astfel, vorbim despre implementarea unui anume stil de viață.

O dietă low-carb presupune puțin mai multă flexibilitate pentru că permite un aport o idee mai ridicat. Astfel, o dietă low-carb permite și includerea unor alimente precum fructele în alimentație, consumul acestora nefiind posibil în cazul abordarii Keto.

De asemenea, o dietă low-carb tinde să fie mai bogată în proteine și să fie mai ușor de ținut pe termen mai lung. În ceea ce privește performanțele sportive, există puține dovezi care să vină în sprijinul unei diete sau a celeilalte în comparație cu cele bogate în carbohidrați.

Sporturile de anduranță se vor baza mai mult pe grăsimi ca sursă principala de energie, însă de îndată ce intensitatea crește, carbohidrații devin necesari. Acestea presupun menu dieta keto vegetariana un atlet să se antreneze în regim de lipsă de carbohidrați ori să urmeze procesul de recuperare fără să-i furnizeze organismului carbohidrați.

Acest lucru va forța corpul să devină mai eficient în utilizarea grăsimii pe post de combustibil.

29 Cele Mai Bune Retete Keto Pentru Cina - panglicimedalii-cocarde.ro

Pentru că performanțele la antrenament sunt adesea inferioare atunci când sportivul nu are îndeajuns de multă glucoză în sistem, este important ca planificarea să fie cât mai exactă.

În acest sens, ora antrenamentului va fi cât mai apropiată de ultima masă cu carbohidrați. De cealaltă parte, dietei Keto nu i se aplică aceste situații și are nevoie de timp pentru a produce cetone și corpi cetonici, ceea ce poate fi considerat mai puțin practic pentru atleții de performanță.

Care sunt beneficiile dietei Keto?

Dieta ketogenică – Plan de dietă pentru vegetarieni - BodyGeek

Majoritatea oamenilor care au adoptat cu succes dieta Keto au găsit că senzația puternică de foame pe care o aveau înainte s-a diminuat pe parcurs. Acest lucru se datoreaza cetonelor și efectului lor asupra apetitului, dar nu toată lumea experimentează aceeași senzație de sațietate.

Începutul poate fi totuși destul de confuz — ce poți mânca de fapt? Nu vă faceți griji, citiți acest articol și veți afla.

Astfel, ele pot fi folosite de mușchi. Deși dieta Keto nu este cea mai optimă pentru creșterea masei musculare, ea poate fi folosită cu succes pentru menținerea acesteia. Până acum, nu există dovezi substanțiale asupra impactului pe care dieta Keto îl are în cazul sportivilor de performanță.

Totuși, studiile clinice din ultima vreme s-au concentrat pe efectul dietei Keto și a cetonelor asupra afecțiunilor neurologice. Este sigur să spunem că atât timp cât dieta Keto poate fi ținută fără ca subiectul să se simtă privat de un macronutrient, respectiv carbohidrații, ea poate fi o opțiune de luat în seamă.

Care sunt beneficiile dietelor Low-Carb? O dietă low-carb îl poate ajuta foarte ușor pe cel care o ține să păstreze un deficit caloric fără să urmărească la virgulă aportul caloric. Studiile arată că prin limitarea unei grupe de alimente, oamenii tind să mănănce mai puține calorii în medie.

menu dieta keto vegetariana sfaturi eficiente de slăbire

Acest lucru se traduce prin atingerea unui deficit și automat prin pierdere în greutate. Odată cu pierderea în greutate observăm adesea și o îmbunătățire a stării generale de sănătate. De menționat este însă faptul ca deficitul caloric duce la slăbire indiferent de abordarea nutrițională. O dietă low-card se poate diferenția prin factorul numit sustenabilitate. Vorbim de asemenea despre o dietă bogată în proteine. Alimentele bogate în proteine sunt adesea sățioase, deci senzația de foame poate apărea mai rar.

În plus, proteinele hrănesc mușchii.