5 idei pentru o masa sănătoasă | Health food, Health and nutrition, Healthy recipes

Gustari pentru slabire, One moment, please

Conținutul

    gustari pentru slabire

    Descoperă în cele ce urmează câteva dintre cele mai bune gustări simple, gustari pentru slabire preparate în casă, recomandate de medicii nutriționiști! Zmeură și nuci Aceste două alimente formează o echipă și sunt niște gustări excelente pentru slăbit.

    gustari pentru slabire

    Zmeura conține multe fibre, aproximativ 8 grame la o cană. Nucile crude și nesărate sunt o sursă sănătoasă de grăsimi și proteine, ce oferă senzația de sațietate, pentru o perioadă lungă de timp. Mai mult, nucile sunt bogate în acizi grași Omega 3, ce combat inflamația, ceea ce este de un real ajutor, pentru că studiile au arătat că inflamația este asociată adesea cu creșterea în greutate și dificultatea de a slăbi.

    gustari pentru slabire

    Iaurt grecesc și fructe de pădure Iaurtul grecesc oferă un aport de grame de proteine, la un număr de de calorii. Alege iaurt grecesc, care nu conține zahăr. Adăugarea unei căni de fructe de pădure în iaurtul grecesc face ca această gustare să fie și mai hrănitoare.

    gustari pentru slabire

    Fructele de pădure oferă fibre, vitamine și minerale. Legume crude și sos de iaurt O altă variantă de gustare sănătoasă este formată din legume crude, precum morcovi, țelină sau ardei și un sos sănătos. Gustările au un rol important, reduc senzația de foame între mese și, în același timp, îți satisfac pofta de dulce sau de sărat.

    gustari pentru slabire

    Este, însă, esențial să alegi gustări sănătoase, care să îți susțină efortul de a slăbi, sau de a mânca echilibrat.