Similar Asks

Dieta keto meniu saptamanal

Menú de 7 días para la dieta cetogénica - pierde 8 kilos en 2 semanas con la dieta keto

Timp estimat de citire: 2 minute, 53 secunde Sa ne lamurim de la bun inceput. Dieta low-carb nu inseamna o dieta fara fibre, legume sau fructe, asa cum este adesea lasat sa se inteleaga din discursul contestatarilor ei. Inseamna doar o dieta fara cantitati uriase de glucoza, dextroza, fructoza, dar si amidon.

dieta keto meniu saptamanal

Pe langa carne, peste, oua, lactate, acest regim alimentar include o varietate de produse vegetale, intre care tot soiul de verdeturi — spanac, salata etc.

Produse admise, dar cu indulgenta In cazul in care ai nevoie de mai multa energie si vrei sa urmezi dieta keto meniu saptamanal varianta mai putin drastica a dietei low-carb, atunci poti consuma si cartofi, gulii, telina, cartofi dulci si alti tuberculi, dar si orez, ovaz, quinoa, linte, fasole rosie sau neagra, naut, mazare. Insa fara exagerare.

dieta keto meniu saptamanal

De pus sub lacat, pe timpul dietei In cadrul dietei low-carb nu au ce sa caute urmatoarele: Zaharul: racoritoarele, sucurile de fructe, bomboanele, prajiturile, inghetata etc. Cerealele cu gluten: produsele din grau, orz, secara.

dieta keto meniu saptamanal

Gasimile trans: uleiurile hidrogenate sau partial hidrogentate Produse bogate in Omega uleirile de soia, floare-soarelui, seminte de samburi de struguri, porumb, canola Indulcitorii artificiali: aspartam, zaharina, sucraloza, acesulfam de potasiu si ciclamati. Poti folosi, in schimb, fara probleme stevia.

Rezultatele la care te poți aștepta Acest articol reprezintă un scurt ghid pentru începători în ceea ce privește principalele aspecte ale dietei keto. Odată ce ai parcurs informațiile prezentate în continuare vei avea o idee clară despre ce este dieta keto, care sunt avantajele, dezavantajele, riscurile, meniuri, rețete keto, cele mai bune suplimente alimentare ketoalimentele permise precum și tipurile de alimente pe care nu ai voie să le consumi. Ce este dieta Keto și ce înseamnă starea de cetoză Această trecerea de la energia rezultată din metabolizarea glucozei la energia produsă prin metabolizarea grăsimilor, care practic este principiul de bază al dietei keto, se numește inducerea corpului în stare de cetoză. Scopul dietei ketogenice este de a menține corpul în starea de cetoză pe o perioadă de săptămâni astfel încât depunerile de grăsime de pe corp să fie eliminate și folosite ca sursă de energie pentru celule. Click aici pt.

Alimentele foarte procesate Exemplu de meniu pentru o saptamana Planul alimentar propus este compus in asa fel incat sa furnizeze aproximativ 50 de grame de carbohidrati pe zi. Luni Mic dejun: omleta cu diverse legume, gatita cu putin ulei de cocos Pranz: iaurt cu afine si o mana de migdale Cina: pui la gratar, servit cu legume si sos salsa.

dieta keto meniu saptamanal

Mult succes!