Please wait while your request is being verified...

Slabire din grasime

Nu fi abătut dacă te antrenezi din greu și mănânci corect dar cifrele nu se mișcă. Dacă o faci cum trebuie atunci vei face o diferență dar s-ar putea să măsori ce nu trebuie. E timpul să înveți diferența dintre a pierde din greutate și a pierde din grăsime. Termenii de slăbit din greutate și slabire din grasime din grăsime sunt adesea utilizați interschimbabil dar pot avea sensuri și rezultate foarte diferite.

Iată ce trebuie să știi. Ce este slăbitul din greutate?

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Greutatea ta corporală poate fi împărțită în două categorii principale- masa de grăsime și masa curată. Masa de grăsime e exact cum sună- nivelurile noastre totale de grăsime corporală. Masa curată este tot ceea ce nu e masă de grăsime și poate fi defalcată în masa osoasă, masa musculară, apă și masa organelor.

slabire din grasime

Iată unde se află o parte din confuzie. Foarte puține persoane doresc să slăbească din masa curată în mod intenționat ci sunt mai degrabă interesate de partea de masă de grăsime din ecuație. Însă, dacă utilizăm doar cântarul pentru a ne uita la slăbit din greutate atunci nu există nicio indicație dacă am slăbit din grăsime, mușchi sau altceva. Slăbitul din greutate nu face discriminări în ce se pierde. E doar o măsurătoare pur numerică și nu ia în considerare calitatea a ceea ce se pierde sau câștigă- plus că este destul de ușor să păcălești cântarul.

Doar slabire din grasime schimbarea de la o dietă bogată în carbohidrați la una săracă în carbohidrați poți vedea o reducere dramatică a greutății. Asta pentru că 1g de carbohidrați depozitați reține în jur de 3g de apă în corp. Acesta este unul din principalele motive pentru care atunci când oamenii trec la o dietă săracă în carbohidrați observă o scădere aproape instantanee a greutății lor dar este important de amintit că schimbarea nu are nimic de-a face cu pierderea de grăsime.

Sunt alte chestiuni care pot afecta fluctuațiile zilnice de greutate- toate fiind normale. Fluctuațiile hormonale, variația consumului de sodiu, cantități diferite de fibre dietetice și mâncarea care stă în tractul gastrointestinal. Toate acestea pot provoca greutatea ta să fluctueze, așadar când vezi aceste schimbări pe cântar este greutate sau grăsime ce se pierde sau câștigă și ar trebui să te concentrezi de fel pe greutate?

Ce este slăbitul din grăsime? Toată lumea are o anumită cantitate de grăsime corporală. Femeile tind să aibă mai multă grăsime corporală în general decât bărbații.

Unul motiv pentru asta ar fi că femeile trebuie să mențină un nivel mai mare de grăsime corporală pentru sistemul reproductiv. Și bărbații tind să aibă mai multă masă musculară curată decât femeile în general, ceea ce poate duce la un nivel mai scăzut de grăsime corporală.

Dacă grăsimea nu poate fi pierdută ea trebuie stocată.

Iata cum scapi de grasimea abdominala!

Grăsimea în exces este depozitată în celulele de grăsime ale corpului care sunt numite adipocite. De aici avem termenul de țesut adipos care înseamnă la propriu țesut gras. Cele mai întâlnite tipuri de grăsime corporală adipocite despre care se vorbește sunt grăsimea subcutanată grăsimea dintre piele și mușchi și grăsimea viscerală grăsimea din jurul organelor. Sunt și altele dar aceste două sunt cele mai responsabile pentru sănătate și aspect.

Pierderea de grăsime este descompunerea și reducere acestor adipocite depozitate.

Cori Gramescu: „Cum sa slabesti doar din grasime si sa-ti pastrezi masa musculara””

Nu putem alege de unde dorim să pierdem grăsime și nu există un protocol special pentru a ajuta la reducerea grăsimii corporale dintr-un anume punct. Asta înseamnă că nu poți antrena o anumită zonă de unde ai dori să pierzi grăsime și să speri că funcționează. Din nefericire, dacă dorești un abdomen tonifiat plat, doar exercițiile de abdomene nu te vor ajuta să pierzi greutatea- dar un deficit caloric te va ajuta.

  • Cum pierd greutatea corporală superioară.
  • Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?
  • One moment, please

Cum să măsori grăsimea corporală Sunt câteva modalități de a măsura grăsimea corporală dar în general sunt doar predicții în funcție de echipamentele folosite și o predicție matematică.

DEXA este în prezent standardul de aur în testarea compoziției corporale. Utilizează un tip de radiații X scăzute pentru a determina nivelurile de grăsime corporală.

Examinarea DEXA a fost utilizată inițial pentru a efectua analiza mineralelor din oase dar s-a descoperit că erau utile și pentru testarea masei de grăsime și cea fără grăsime cu un grad mare de acuratețe.

8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder

Un aparat DEXA este un echipament de laborator scump găsit adesea în universități, unele spitale sau clinici private. Plestimografie cu înlocuire a aerului — Bod Pod. Deși cumva mai puțin precise decât o examinare DEXA, un Bod Pod este capabil să fie utilizat mai des dacă este nevoie.

O examinare DEXA emite o doză mică de radiații așadar nu poate fi utilizat în mod continuu. Un aparat Bod Pod utilizează înlocuirea aerului pentru a determina masa de grăsime. Cântărirea hidrostatică sub apă. Aceasta este o metodă foarte precisă de a testa nivelurile de grăsime corporală- slabire din grasime la egalitate cu DEXA.

Există, bineînțeles, o problemă cu faptul că nu este foarte practică de utilizat deoarece subiectul trebuie să fie complet scufundat sub apă pentru ca testul să poată avea loc. Analiza impedanței bioelectrice-BIA. Este una cele mai puțin precise modalități de a determina nivelurile de grăsime corporală. Implică trecerea unui curent electric printr-un cântar sau aparat ținut în mână.

Există o mare marjă de eroare cât și multe variabile care pot afecta validitatea și fiabilitatea citirilor. Măsurarea pliurilor cutanate și a circumferinței.

slabire din grasime

Pliurile cutanate pot fi o modalitate practică și noninvanzivă de a măsura grăsimea corporală dacă este stupi de slabire de un practicant calificat. Implică măsurarea unor puncte diferite de pliuri cutanate cu un plicometru pentru a determina nivelurile de grăsime corporală. Merită notat că suma pliurilor cutanate poate fi mai utilă decât procentul în sine deoarece grăsimea tinde să se deplaseze prin jurul corpului și procentul este un algoritm bazat pe ecuații.

Suma este pur și simplu totalitatea pliurilor cutanate adunate. Măsurarea circumferinței efectuată cu slabire din grasime ruletă de croitorie este o modalitate utilă de a completa testarea pliurilor cutanate. Fotografierea în mod regulat poate fi o metodă grozavă de a măsura progresul.

  • Dieta experimentală de 9 zile care scade procentul de grăsime din.
  • Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor
  • Cum să scapi de grăsime fără să-ți distrugi viața

Nu necesită niciun echipament special, doar accesul la o cameră foto pe un telefon. Deși nu va estima cu acuratețe câtă grăsime ai pierdut sau mușchi ai acumulat va oferi o măsurătoare obiectivă asupra progresului tău estetic. Când majoritatea oamenilor se antrenează sau țin dietă pentru orice motiv estetic, aspectul vizibil este un indicator important iar pozele fac exact asta.

Dacă utilizezi această metodă, atunci doar încearcă să menții variabilele la fel de fiecare dată. De exemplu, ce porți, momentul când sunt efectuate pozele, lumina etc. Cu cât mai mult poți să reproduci un cadru similar cu atât mai vizibile vor fi diferențele asupra corpului tău, în poze.

Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor Grăsimea de la nivelul brațelor te deranjează? Executând flotări în Grăsimea de la nivelul brațelor

Cântarul Cântarul slabire din grasime parte de multă imagine negativă în ultima vreme și s-a pus problema dacă este util pentru măsurarea slăbitului de grăsime.

Însă, cercetările indică faptul că persoanele care se cântăresc mai des e mai probabil să se țină de o dietă și un plan de antrenament cât și să mențină greutatea la distanță.

Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati. Oricand restrictionezi aportul caloric intr-un mod asa de drastic vei pierde greutate. Deci, daca sigurul tau scop este de a pierde greutate — a te putea uita la cantar si a vedea o cifra cu un anumit numar de unitati mai mica ca inainte, si nu iti pasa de unde provine aceasta pierdere sau cat timp poate fi mentinuta, ai putea afirma ca aceste diete functioneaza.

Dacă cineva este supraponderal și o dietă nouă și un program de antrenament pentru a pierde grăsime, cifrele de pe cântar ar trebui să meargă în jos. S-ar putea să nu fie liniar, dar trendul în timp ar trebui să arate o scădere. Cântarul s-ar putea să nu fie atât de util pentru cineva care este slabire din grasime formă bună și caută să își modifice ușor compoziția corporală.

Va arăta doar o parte a imaginii și slabire din grasime posibil să depui musculatură sau să pierzi grăsime și cântarul să rămână relativ la fel. Cele mai multe persoane cu o cantitate semnificativă de grăsime de slăbit vor arăta o modificare a greutății pe cântar. Poate o opțiune mai bună atât pentru cei antrenați bine cât și cei neantrenați ar fi să utilizeze cântarul în combinație cu pozele și măsurarea pliurilor cutanate, dacă nu aveți acces la o unealtă mai sofisticată de măsurare.

În acest fel sunt măsurători multiple care ar putea să îți ofere o mai bună înțelegere a ceea ce se întâmplă. Acumularea de mușchi Dacă te concentrezi strict pe pierderea de greutate atunci acumularea de mușchi s-ar putea să nu fie ceea ce cauți. Asta se aplică mai mult în sporturi legate de greutate decât pentru persoane care caută compoziția corporală ideală. Masa musculară poartă o greutate în spate deci poate afecta greutatea pe cântar.

Dacă dorești să îți îmbunătățești compoziția corporală și să atingi acel aspect tonifiat și definit atunci acumularea de ceva mușchi te va ajuta cu asta.

Există câteva concepții greșite potrivit cărora acumularea de masă musculară curată te slabire din grasime la pierderea de grăsime. Adevărata diferență este foarte mică în scenarii reale. Deși este posibil să pierzi ceva greutate și să acumulezi ceva mușchi în același timp este mai bine să te concentrezi pe rând pe un țel specific. Fie acumulezi masă musculară sau pierzi grăsime. Există puține circumstanțe în care le poți face pe amândouă dar este slabire din grasime probabil că vei obține cele mai bune slabire din grasime.

Dacă ești nou la mișcare sau îți revii după o accidentare de lungă durată atunci e posibil să pierzi grăsime și să crești mușchi. Dacă te antrenezi de mult timp atunci este puțin probabil că le vei face pe amândouă eficient. Creșterea mușchilor necesită un surplus caloric în timp ce pierderea de grăsime necesită deficit caloric.

slabire din grasime

Așadar, în majoritatea cazurilor cele două nu merg bine împreună. O persoană cu multă masă musculară curată ar putea avea o rată metabolică mai mare datorită țesutului activ mai mult dar adesea vine cu prețul unei greutăți corporale mai mari.

Masa musculară curată este densă și poartă greutate în spate. Așadar, dacă vrei să fii ușor pe cântar pentru orice motiv, atunci adăugarea de mușchi în plus s-ar putea să nu fie opțiunea cea mai bună.

Cum să scapi de grăsime fără să-ți distrugi viața

Există un motiv pentru care atleții de anduranță nu poartă masă musculară în exces. Însă, dacă numărul unu pentru tine este să arăți bine și să pierzi grăsime atunci adăugarea de ceva musculatură de calitate poate fi un mare plus. Mesaj de luat acasă:.