Alergare pentru începători | Plan de 4 săptămâni pentru a te apuca de alergat

Program de alergat pe banda pentru slabit

Schimba periodic stilul aerobic de alergare Ce înseamnă antrenament cardio Antrenamentul cardio se referă la orice activitate care crește ritmul cardiac și frecventa respiratiei în timp ce organismul utilizează pentru mișcare mai multe grupe musculare în mod repetitiv și ritmic. Antrenamentul cardiovascular este capacitatea inimii și a plămânilor de a furniza sânge bogat în oxigen țesuturilor musculare care lucrează și capacitatea muschilor de a utiliza oxigen pentru a produce energie pentru mișcare.

Exista exerciții cardio specifice pentru slabit? Slabirea este o chestiune de balanta de energie dintre ceea ce consumăm și ceea ce punem în organism. Alergarea, ca orice alta forma de antrenament cardio, este doar un instrument.

saptamana slabeste

Un instrument care ne ajuta sa ardem calorii. Dar categoric nu garantează slabire pana la finalul zilei. Acest lucru întâmpla doar într-o stare de deficit de calorii, realizata printr-o balanta negativă de energie program de alergat pe banda pentru slabit o anumită perioada.

grasimea arde ultra

Exista deasemenea credințe urbane ca alergatul slabeste burta. Sau picioarele, sau orice alta parte a corpului visează fiecare. Din păcate lucrurile nu funcționează așa. Zonele corpului de unde slabim mai repede sau mai încet țin de ceea ce este scris în codul genetic al fiecăruia. Unii slabim mai repede la brațe și picioare, în timp ce subțieri în zona taliei par a se lăsa mult așteptate. La alții e complet invers.

reduslim prospect

Elimina cu usurinta grasime corporala din zona mediană dar au mari bătăi de cap cu soldurile, picioarele și brațele spre exemplu.

Tot ceea ce putem face este sa avem rabdare. Da, răbdare. Dacă ne menținem suficient timp într-o stare de deficit caloric într-un final vom elimina grasime corporala în orice zona.

Tipuri de mers pe jos.

Cum slabim cu ajutorul exercițiilor de alergare Pentru ca procesul de slabire să fie eficient, în conjunctura cu exercițiile de alergare, două criterii consider necesar a fi îndeplinite: Esențial: corpul să se afle într-o balanta de energie negativă pe o perioada consistentă de timp Important, dar nu esențial: Intensitatea sesiunilor de alergare sa fie modificata periodic De ce aceste criterii?

Sa le luăm pe rând 1. Asigura-te ca te afli în controlul balanței de energie Acesta este criteriul esențial, fără de care în majoritatea situațiilor slabirea nu poate avea loc. Ce este o balanta negativa de energie a organismului Balanta negativă de energie este acea stare a organismului în care, pentru a îndeplini toate nevoile fiziologice și fizice dintr-o anumită perioada, organismul a consumat mai multe calorii decat a primit în același interval.

Doar consumarea acestor rezerve interne de energie este ceea ce duce invariabil la slabire.

Ce presupune un program de alergat

Alergatul, în sine, produce evident consum de calorii. Însă dacă la finalul zilei balanta de energie nu este negativă atunci efortul nostru în scop de slabire a fost în zadar. Imagineaza-ti ca vrei sa salvezi o barca care se inunda.

Dacă tot ce faci este sa scoti apa cu galeata fără sa opresti sursa inundatiei mai devreme sau mai tarziu va trebui sa abandonezi și sa lasi acea barca sa se scufunde.

ceaiuri pt slabit la burta

Corpul tău este este într-un fel emblema respectului și încrederii de sine. Este de asemenea executantul tuturor ideilor tale. Trebuie sa arate si sa functioneze cat mai bine cu putință. Este barca pe care încerci sa o salvezi. Grasimea este o forma de energie depozitata.

slabire web inchisa

Este apa din barca ta. Exercițiile cardio cum ar fi alergatul sunt o forma de a arde aceasta energie. Este efortul pe care-l depui pentru a scoate apa aia nenorocită din barca. Tu și eu știm ca nu ne-am îngrășat peste noapte. Vorbim de luni, poate ani. Așa ca sa ne imaginăm mai departe ca fisurile din barca nu sunt foarte mari. Și ca a durat ceva timp pana a început sa se vadă ce cantitate însemnată de apa se afla acum in barca grasimea ta corporala. Acum este atat de multă apa incat nu o poți efectiv într-o zi.

Te hotărăști totuși sa incepi sa scoti cat de multe galeti de apa poți zilnic alergi sau faci orice alta forma program de alergat pe banda pentru slabit exercițiu fizic în ideea ca vei arde calorii ca sa slabesti.

La finalul fiecărei zile te oprești și mergi sa te odihnesti pentru a mai prinde ceva putere ca sa topeste grasimea de pe picioare în următoarea zi efortul salvării barcii tale.

Așa a continuat să intre apa cam toata ziua calorii din mancare si bauturaprin diverse locuri.

Ce mușchi lucrează când merg pe jos

A doua zi ai constatat ca tot efortul tău de ieri a fost răsplătit cu …… mai multă apa în barca. Într-un final abandonezi deznădăjduit.

  • P Banda de alergare in procesul de slabire
  • În plus, puteți cumpăra un simulator acasă și puteți face într-un timp convenabil, nimeni timid.
  • Antrenamente 7 motive pentru care nu slabesti, desi faci cardio pe banda de alergat Te antrenezi constant pe banda, dar nu slabesti deloc?

Acesta este principiul balantei negative de energie din organism. Daca balanta nu se înclina în favoarea caloriilor consumate vs.

Beneficiile alergatului 🏃‍♂️ Stiai ca Alergatul slabeste?🏃‍♂️

Pentru a realiza acest lucru este necesar sa suferim un pic de foame. Însă oamenilor nu le place senzația. Din acest motiv industria de diete magice ce promit slabire fara infometare este extrem de infloritoare.

Tot înfloritor este insa si procentul persoanelor supraponderale, care s-a dublat in plan global în ultimii 20 de ani. În ideea de a nu suferi prea mult de foame mulți apelează la ore nesfarsite de alergare, stepper, kangoo jumps și multe alte forme de condiționare aerobica.

Reguli pentru a slabi frumos atunci cand alergi, Care sunt beneficiile alergatului?

Mai exact vorbesc despre capacitatea noastra de a arde calorii prin intermediul exercițiilor fizice versus capacitatea noastra de a ingera calorii prin intermediul mancarii si bauturilor. Fără control cine crezi ca va castiga pe termen mediu și lung?

  • Concluzie Cat trebuie sa slabesti alergand?
  • Încărcarea principală este mușchii feselor și picioarelor.
  • Odata cu venirea primaverii, poti incepe sa alergi prin parc, bucurandu-te in acelasi timp de vremea minunata.

You betcha! Iată un exemplu: Exemplu comparativ intre caloriile arse de 2 adulti in 30 de minute alergare moderata vs caloriile unui baton de ciocolata de 50 g. O barbat de 75 kg consuma, în medie, alergand o jumatate de ora în ritm moderat calorii. Un baton de 50 g Snickers are kcal.

Aplicatii care te ajuta sa te tii de un program de alergat

Iar cireasa de pe tort este că tindem sa supraestimam caloriile consumate prin exerciții fizice. Pe scurt, tendința este să credem ca mancam puțin cand de fapt mancam cu mult mai mult. Și credem ca ardem o gramada de calorii din sport în condițiile în care nu este chiar așa.

cum arde burta grasă

Cum sa ne punem organismul într-o balanță negativă de energie Pentru a ști ca suntem pe drumul cel bun în a reuși sa slabim este necesar să facem cateva calcule.

Pentru calcule te voi ajuta în acest sens. Calculeaza-ti media caloriilor consumate zilnic fără activitate fizica Corpul tău arde un anumit număr de calorii în repaus total, excluzand orice activitate orice fizică, iar aceasta se numește rata metabolică bazală BMR. Cum obtinem caloriile BMR? Studii comparative au arată însă că putem obține o aproximare foarte buna cu ecuația Mifflin-St Jeor, una dintre cele mai precise calcule pentru determinarea consumului energetic bazal zilnic.

Luați în considerare contraindicațiile!

Afla cat consuma corpul tău în stare de repaus complet folosind calculatorul de mai jos Calculator Energie consumata in repaos 2. Adauga un coeficient de activitate medie zilnică Rezultatul obtinut mai sus îl vom înmulți apoi cu un număr specific stilului nostru de viață și activitate fizică.

Alegem numărul multiplicatorul de activitate din tabelul de mai jos: Deoarece vizualizezi tabelul pe un smart device impinge imagine stanga - dreapta pentru a analiza toate detaliile. Stilul de viata si activitatea fizica Multiplicator de activitate.