Instrumente de sănătate

Atkins dieta meniu. Pagina noastră de Facebook!

Dieta Atkins - regimul low-carb cu care slăbești 10 kg în două săptămâni

Dieta Atkins: concluzii, sfaturi și recomandări suplimentare Dieta Atkins — principii, beneficii și dezavantaje Dieta a fost creată în anul de doctorul Robert Atkins dieta meniu. Atkins, specialist în medicină internă și cardiologie, care a promovat-o la momentul respectiv printr-o carte devenită bestseller.

  1. Dieta Atkins - informatii, planuri si retete
  2. Pagina principala Dieta Atkins - meniu pentru 14 zile Robert Atkins este un cardiolog care a dezvoltat sistemul alimentar pentru propria ta slăbire.
  3. Te ajută să slăbești fără înfometare, consumând proteine și grăsimi.

Medicul considera că dieta tipic americană, bogată în carbohidrați, era de vină pentru bolile cardiovasculare și diabetul de tip 2. Astăzi, dieta Atkins este o afacere în adevăratul sens al cuvântului, în valoare de milioane de dolari.

atkins dieta meniu

Adepții Atkins beneficiază în prezent de o gamă variată de produse alimentare, disponibile în marile magazine sau online, de cărți cu mii de rețete culinarede aplicații pentru număratul carbohidraților, de planuri alimentare și de suport din partea specialiștilor. Ca multe alte diete de atkins dieta meniu, programul Atkins a evoluat, el încurajând în prezent consumul de vegetale bogate în fibre.

atkins dieta meniu

Totodată, se adresează și persoanelor vegetariene sau vegane. Dieta Atkins a fost la început criticată de specialiști și considerată nesănătoasă din cauza conținutului ridicat de grăsime saturată.

Dieta Atkins Ce este dieta Atkins În urmă cu aproximativ 40 de ani, un cardiolog american Robert Atkins a dezvoltat un sistem alimentar cu conținut scăzut de carbohidrați care a fost folosit cu succes pentru a face față mai mult decât greutatea corporală. Dieta Atkins se bazează pe aportul limitat de carbohidrați în scopul schimbării organismului de a utiliza glucoza ca sursă de energie pentru a-și arde propriile depozite de grăsimi. Dieta Atkins se referă la dieta ketogenică, deoarece stimulează metabolismul în tranziția cetoza, în care energia este extrasă din cetonele numite cetone de către organism de către celulele grase.

De atunci, dieta a fost studiată îndelung și s-a demonstrat că poate fi eficientă pentru scăderea în greutate, pentru menținerea constantă a glicemiei și pentru îmbunătățirea profilului lipidic. Chiar dacă este bogată în grăsimi, nu conduce în general la creșterea nivelului de colesterol LDL, deși acest lucru se poate întâmpla în cazul anumitor persoane.

Total carbohidrati neti : aprox. Verificand ambalajul alimentelor poti gasi alimente cu continut scazut de glucide. Spre exemplu, cascavalul Dalia Ecologic, produs de LaDorna, are numai 0.

Motivul pentru care dietele low-carb sunt eficiente pentru scăderea greutății este că reducerea aportului de carbohidrați și creșterea celui de proteine determină scăderea poftei de mâncare, determinându-te să consumi mai puține calorii fără să îți dai seama. Beneficii dieta Atkins Poate ajuta într-adevăr la slăbit Nu este necesar să socotești caloriile Nu vei resimți senzația acută de foame Regulile sunt atkins dieta meniu și simple Se focusează și pe alimente bogate în fibre Există foarte multe resurse disponibile site-uri, cărți, rețete etc Dezavantaje dieta Atkins Conținut redus de fructe și cereale Posibile efecte secundare calculi renali, probleme articulare și atacuri de gutăcauzate de excesul proteic Poate fi considerată o dietă restrictivă Rezultatele pot fi greu de menținut Este necesar să se numere cantitatea netă de carbohidrați Cele 4 faze ale dietei Atkins Faza 1 inducția : presupune consumul a sub 20 de grame de carbohidrați pe zi pentru două săptămâni.

Sunt recomandate alimentele bogate în proteine și grăsimi, alături de legume verzi cu puțini carbohidrați.

Dieta Atkins elimină din alimentație Autor: Dr. Dieta Atkins: în ce constă și ce ai voie să mănânci Cu o tradiție de peste 40 de ani, dieta Atkins este una dintre cele mai folosite diete pentru scăderea în greutate, cu rezultate care se păstrează în timp. Regimul Atkins se concentrează pe alimentația pe bază de proteine și grăsimi, cu un nivel minim de carbohidrați.

Această fază are rolul de a iniția scăderea în greutate. Faza 2 echilibrarea : presupune adăugarea progresivă de nuci și semințe, vegetale cu puțini carbohidrați și cantități reduse de fructe. Faza 3 consolidarea : înainte de a ajunge la greutatea țintă, adaugă progresiv mai mulți carbohidrați în dietă până când procesul de scădere în greutate încetinește.

atkins dieta meniu

Faza 4 menținerea : în această fază poți consuma carbohidrați atâta vreme cât nu observi că te reîngrași. Cu toate acestea, cele patru faze sunt deseori considerate complicate și pot să nu fie necesare.

Dieta Atkins - meniu pentru 14 zile

În mod normal vei putea să slăbești și să nu te îngrași din nou dacă urmezi un meniu specific pentru dieta Atkins o combinație dintre fazele 2 și 3. Unele persoane aleg să sară peste faza de inducție și să includă încă de la început suficiente legume și fructe. Această abordare poate fi la fel de eficientă.

  • Aceasta stare se numeste cetoza si este cheia pierderii in greutate cu dieta Atkins sau cu alte diete bazate pe consumul redus de carbohidrati gen dieta Dukan sau dieta Ketogenica.
  • Dieta Atkins - meniu, recenzii, rețete
  • Medicament diabet pentru slabit
  • Slăbind burta mea
  • Dieta Atkins - regimul low-carb cu care slăbești 10 kg în două săptămâni
  • Dieta Atkins: în ce constă și ce ai voie să mănânci

Alții preferă să rămână în faza de inducție pe termen nedefinit. Practic, dieta din prima fază este similară cu dieta keto. Ce nu ai voie să consumi în dieta Atkins Alimentele pe care trebuie să le excluzi în timpul dietei Atkins sunt: Zahărul: băuturile răcoritoare, sucurile de fructe, prăjiturile, bomboanele, înghețata etc.

Cerealele: grâul, orezul, secara, orzul. Uleiurile vegetale: uleiul de porumb, uleiul de rapiță, Grăsimile trans: de obicei, regăsite în produsele procesate, menționate pe etichete ca grăsimi hidrogenate.

Legumele bogate în carbohidrați: morcovi, napi doar în faza de inducție Fructele bogate în carbohidrați: bananele, merele, perele, portocalele, strugurii doar în faza de inducție Amidonoasele: cartofii, cartofii dulci doar în faza de inducție Leguminoasele: fasolea, lintea, mazărea doar în faza de inducție Ce ai voie să consumi în dieta Atkins Alimentația din timpul dietei Atkins ar trebui să se bazeze pe: Carne: vită, porc, oaie, pui, bacon și altele.

Atkins dieta meniu gras și fructe de mare: somon, păstrăv, sardine.

Dieta Atkins

Ouă: de orice tip Legume cu puțini carbohidrați: kale, spanac, broccoli, sparanghel, salată verde și altele. Lactate integrale: unt, brânză, smântână, iaurt integral Nuci și semințe: migdale, nuci de Macadamia, semințe de floarea-soarelui etc.

Grăsimi sănătoase: ulei de măsline extravirgin, ulei de cocos, ulei de avocado etc.

atkins dieta meniu

Atâta vreme cât îți vei baza mesele pe o sursă de proteine care conține și grăsimi, alături de vegetale cu puțini carbohidrați sau fructe oleaginoase, vei scădea în greutate. Băuturi recomandate în dieta Atkins Apa: ca întotdeauna, apa este considerată cea mai sănătoasă băutură Cafeaua: multe studii au arătat că aceasta este bogată în antioxidanți benefice Ceaiul verde: conține și el la rândul lui substanțe cu efecte antioxidante Dieta Atkins — cât este de restrictivă până la urmă?

Dieta Atkins: în ce constă și ce ai voie să mănânci

Contrar a ce se spune, dieta Atkins este destul de flexibilă. Numai în primele două săptămâni este recomandat să reduci drastic aportul de carbohidrați.

După aceea carbohidrații sănătoși pot fi adăugați progresiv, chiar și vegetalele care conțin surse mai consistente: fructele de pădure, cartofii, leguminoasele, orezul.

atkins dieta meniu

Totuși, recomandarea de a menține o slabesti 5 kg in 3 zile scăzută în carbohidrați rămâne și după încheierea dietei, pentru a menține rezultatele.

Dacă te vei reîntoarce la vechile obiceiuri alimentare, te vei îngrășa din atkins dieta meniu.

atkins dieta meniu

Acest lucru este valabil pentru toate dietele. Meniu de 7 zile pentru dieta Atkins Acest meniu este potrivit pentru faza de inducție. Pe măsură ce treci prin celelalte faze, este indicat să adaugi diverse surse de carbohidrați.

Cele trei mese pe zi, sau chiar două, pot fi suficiente. Dacă ți se face foame între mese, poți consuma: Un ou fiert tare.